Retro paprikamarketing

„Fogyasszon magyar paprikát!” Retro paprikamarketing

Paprikamarketing? Igen, mindjárt megmagyarázzuk. 🙂 Napjainkban a marketing, a brand és a PR fogalmai az élet szinte minden területén jelentőséget nyertek. Különösön fontossá válnak kereskedelmi ügyekben vagy a vendéglátás és egyéb szolgáltatások terén. Bűvös hatásuk alól természetesen mi sem függetleníthetjük magunkat. A szegedi paprikatermelők példáit követve most csokorba gyűjtjük a mindenkori paprikahirdetés kulcsszavait! A cikk…

Folyamatosan érkeznek be a kistermelők fűszerpaprikái a szárító és őrlő üzemünkbe

A fűszerpaprika szárító és őrlő üzemünkbe ebben az időszakban folyamatosan érkeznek be a kistermelők és vállalkozások fűszerpaprikái. Sokan választják a komplett szárítást, őrlést és csomagolást is, de van aki csak a részfolyamatokat igényli. Rövid határidővel dolgozunk. A gyártásról és késztermékről minőségi bizonylatot állítunk ki. Telefonon vagy emailben várjuk a megkeresését. Garantáljuk, hogy a saját paprikáját…

Törés és őrlés a régi recept szerint

Korábban már szenteltem egy bejegyzést a szedésnek és utóérlelésnek mint az éppen aktuális munkáknak. Az idő múlásával az előbbi két munkafolyamat lassan túlhaladottá válik, nézzük tehát, hogy mi történik a terméssel, ha az utóérlelés is befejeződött. A következő bejegyzésben a törés és őrlés egykori menetét igyekszem bemutatni. A csörgősre szárított paprikát eleinte zsákba tették, megtaposták,…